Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку надала відповідь на запит ПАРД щодо таких питань:
- Які форми документів мають використовувати ліцензіати для відправки повідомлень/інформації до Комісії, передбачених пунктом 7 розділу III Рішення №819 та пунктом 7 розділу IV Рішення №862?
- Яким чином ліцензіати мають направляти повідомлення/інформацію до Комісії, передбачених пунктом 7 розділу IV, пунктом 12 розділу IV Рішення №862, пунктом 7 розділу III, пунктом 11 розділу III, абзацом 8 пункту 11 розділу ІІ Рішення №819: у паперовому вигляді на поштову адресу Комісії або у вигляді електронних документів на електронну адресу [email protected] відповідно до наказу НКЦПФР №257 від 30.12.2021 року.
Так, Комісія зазначає, що на виконання пункту 18 розділу ХIIІ Закону України «Про ринки капіталу та організовані товарні ринки» НКЦПФР розроблені проєкти Ліцензійних умов провадження професійної діяльності на ринках капіталу – діяльності з торгівлі фінансовими інструментами та Ліцензійних умов провадження професійної діяльності на ринках капіталу – депозитарної діяльності, які наразі перебувають на різних етапах розробки.
Зазначеними проєктами ліцензійних умов встановлені вимоги до відомостей, які подають ліцензіати до НКЦПФР під час провадження відповідної професійної діяльності та форми подання таких відомостей
Враховуючи ситуацію що склалася, до моменту набрання чинності Ліцензійними умовами провадження професійної діяльності на ринках капіталу – діяльності з торгівлі фінансовими інструментами та Ліцензійними умовами провадження професійної діяльності на ринках капіталу – депозитарної діяльності, з питань форми документів, які мають використовувати ліцензіати для відправки повідомлень/інформації до НКЦПФР, способу направлення таких повідомлень/інформації до НКЦПФР, слід керуватися вищезазначеними проєктами ліцензійних умов.
Крім того, відповідно до пункту 2 Технічних параметрів та вимог щодо застосування засобів електронної пошти для цілей застосування офіційного каналу зв’язку, затверджених наказом НКЦПФР від 30.12.2021 №257 та оприлюднених на офіційному вебсайті НКЦПФР за посиланням https://www.nssmc.gov.ua/activity/insha-diialnist/informatsiini-tekhnolohii/#tab-5, приймання НКЦПФР від заявника електронних документів з питань надання адміністративних послуг та з інших питань, передбачених нормативно правовими актами, здійснюється виключно у формі електронних документів з урахуванням вимог законодавства у сфері електронного документообігу за допомогою засобів електронного зв’язку (E-mail) за адресою НКЦПФР: [email protected]. При цьому, такі документи приймаються на визначену електронну адресу НКЦПФР у вигляді електронного повідомлення.
Документи до відома:
З текстом запиту ПАРД та відповіддю Комісії можна ознайомитися у розділі сайту Питання-відповіді.