Рішенням НКЦПФР №1221 від 11.09.2012 року затверджено нове Положення про порядок складання адміністративних даних зберігачами цінних паперів та подання відповідних документів до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.
Дія Положення поширюватиметься на зберігачів, у тому числі тих, які мали право відповідно до законодавства на провадження професійної діяльності протягом періоду, за який подаються Дані.
Дані подаватимуться до центрального апарату Комісії виключно з використанням електронного документообігу. У паперовій формі Дані надаватимуться лише на письмову вимогу уповноваженої особи Комісії.
Зміниться також і формат Даних – замість dbf файлів Дані складатимуться відповідно до опису розділів та схем XML файлів, визначених окремим документом Комісії нормативно-технічного характеру.
При формуванні Даних буде використовуватися система довідників та класифікаторів Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, що затверджена Рішенням НКЦПФР №646 від 08.05.2012.
Адміністративні дані зберігача складатимуться із щоденних, щоквартальних та нерегулярних даних.
Щоденні дані про облікові операції, проведені зберігачем, подаватимуться щодо облікових операцій, здійснених протягом одного операційного дня зберігача, унаслідок яких відбувається набуття/припинення прав власності на цінні папери. Такі дані не подаються, якщо протягом операційного дня зберігач не проводив облікові операції.
Щоквартальні дані включатимуть титульний аркуш, перелік випусків цінних паперів за власниками цінних паперів, які обслуговуються зберігачем, перелік власників пакетів акцій та власників іпотечних цінних паперів, адміністративні та облікові операції, перелік пенсійних фондів.
Відомості про сертифікованих фахівців, відокремлені підрозділи та тарифи на послуги зберігача відтепер непотрібно подавати.
Також зі складу даних прибрали фінансову звітність. Нагадаємо, раніше зберігач мав подавати фінансову звітність у складі квартальних та річних даних (разом із аудиторським висновком).
Строки подання Даних до Комісії:
щоденні – не пізніше 17-ї години дня, наступного за звітнимщоквартальні – не пізніше 15-го включно числа місяця, наступного за звітним кварталом
нерегулярні – протягом 3-х робочих днів після дати виникнення
У разі виявлення невідповідності Даних, які вже подані до Комісії, зберігач має можливість усунути ці невідповідності та подати Дані знову, але не пізніше строків, визначених для відповідно виду Даних. Одночасно з такими виправленнями до Комісії має надаватися довідка за встановленим зразком, в якій зазначаються причини виникнення невідповідності.
Строк подання Даних продовжується у разі надходження до Комісії письмового повідомлення про неможливість подання Даних у встановлений строк у зв'язку з вилученням програмно-технічних засобів та/або документів правоохоронними органами (з поданням копій документів, які підтверджують вилучення зазначених засобів та/або документів). При цьому, Дані мають бути подані до Комісії протягом 15 календарних днів з дати повернення вилучених програмно-технічних засобів та/або документів (з наданням копій документів, які підтверджують повернення зазначених засобів та/або документів).
Це рішення набирає чинності з 01 січня 2013 року, але не раніше дня його офіційного опублікування.