НКЦПФР рішенням від 22.01.2013 № 63 затвердила Положення про рекламу цінних паперів та фондового ринку, яким визначаються вимоги до реклами цінних паперів та фондового ринку, порядок подання до НКЦПФР проекту реклами (змін до реклами), зупинення та поновлення розповсюдження реклами.
Так, розповсюдження реклами цінних паперів та фондового ринку може здійснюватися через усі рекламні засоби, передбачені законодавством, за умови її попереднього подання до НКЦПФР.
Реклама цінних паперів та фондового ринку дозволяється рекламодавцям, визначеним ч. 3 ст. 25 Закону "Про рекламу", а саме:
1) щодо інститутів спільного інвестування - виключно корпоративний інвестиційний фонд або компанія з управління активами відповідного інвестиційного фонду;
2) щодо цінних паперів, стосовно яких здійснюється емісія, та/або емісійних цінних паперів, що перебувають (перебували) в обігу, - виключно емітент або власник зазначених цінних паперів, а також андеррайтер на підставі відповідного договору андеррайтингу, укладеного з емітентом;
3) щодо товарів та/або послуг професійного учасника фондового ринку та його діяльності - виключно професійний учасник фондового ринку. Професійному учасникові фондового ринку забороняється рекламувати іншого професійного учасника фондового ринку;
4) щодо товарів та/або послуг саморегулівної організації професійних учасників фондового ринку - виключно така саморегулівна організація професійних учасників фондового ринку;
5) щодо послуг уповноваженого рейтингового агентства - виключно таке уповноважене рейтингове агентство.
Рекламодавці не пізніше ніж за 10 робочих днів до дня оприлюднення реклами (змін до реклами) цінних паперів та фондового ринку повинні надати до НКЦПФР такі документи:
заяву про подання реклами (змін до реклами) цінних паперів та фондового ринку згідно з додатком до цього Положення;
затверджений рекламодавцем проект реклами.
Підставами для прийняття рішення про заборону розповсюдження реклами є:
надання неповного переліку документів, визначених цим Положенням;
недостовірність даних у заяві про подання реклами (змін до реклами) цінних паперів та фондового ринку та проекті реклами;
невідповідність проекту реклами вимогам Закону України "Про рекламу", цього Положення.
У разі якщо НКЦПФР протягом семи робочих днів з дня отримання проекту реклами (змін до реклами) цінних паперів та фондового ринку, яку передбачається розповсюдити, не прийняла рішення про заборону розповсюдження реклами (внесення змін до реклами) на фондовому ринку, таке розповсюдження (внесення змін) вважається погодженим.
Рішення НКЦПФР щодо заборони або погодження розповсюдження реклами (змін до реклами) цінних паперів та фондового ринку оприлюднюється на її офіційному сайті протягом одного робочого дня та надсилається рекламодавцю протягом трьох робочих днів з дня його прийняття.
Рішення зареєстровано в Міністерстві юстиції 12 лютого 2013 р. за № 247/22779 та набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
Станом на 11.03.2013 року рішення не набрало чинності.