Мені потрібно знати все про:
Депозитарні установи
Торгівлю цінними паперами

Календар подій

ПАКУ запроваджує Програму розвитку психологічної компетентності професіонала корпоративного управління (членам ПАРД надаються знижки)

Діяльність фахівців у сфері корпоративних відносин практично повністю складається з нарад, зборів, спілкування з окремими акціонерами, менеджерами, працівниками контролюючих органів. Уміння вести переговори, залагоджувати конфлікти, погоджувати позиції є для людей цієї професії критично важливим.

Треба визнати, що більшість людей, що займають ці посади, не є професійними психологами, а їхні навички переговорів, презентацій, організації нарад сформувалися в процесі практичної роботи на основі життєвого досвіду і особистого уявлення кожного з них про те, «як усе має бути».

У той же час, у результаті серйозних наукових розробок сформовані методики, за допомогою яких будь-яка людина, яка навіть не володіє неабиякими комунікативними здібностями, може дуже ефективно спілкуватися, вести переговори, переконувати у своїй правоті тощо. Ці напрацювання багаторазово перевірені, наприклад, у практиці роботи оперативних підрозділів правоохоронних органів. Безумовно, такі знання та навички могли б допомогти членам рад, виконавчих органів, корпоративним секретарям значно підвищити ефективність їх роботи. Завдання Програми полягає в тому, щоб виробити і закріпити необхідні навички в її учасників.

Відповідаючи на численні запити своїх колективних та індивідуальних членів, практикуючих членів наглядових рад, виконавчих органів, корпоративних секретарів, інших фахівців корпоративного управління Професійною асоціацією корпоративного управління підготовлена і пропонується Вашій увазі нова Програма розвитку психологічної компетентності професіонала корпоративного управління (далі - Програма).

Програма складається з трьох модулів:

Модуль І - Практикум «Прикладна характерологія ділового спілкування» 19-20 червня 2013 р.

Модуль ІІ - Відеотренінг «Психотехніка успішних переговорів (мистецтво подолання заперечень)» - 24-25 вересня 2013 р.

Модуль ІІІ - Тренінг «Мистецтво ділової презентації»; відеотренінг «Ефективна нарада» - 07-08 листопада 2013 р.

Кожен з модулів включає динамічні теоретичні заняття та практичні вправи, роботу в парах і групах, рольові ігри, тестові вправи тощо, їх презентації будуть записані на відео, після чого кожен отримає індивідуальні рекомендації тренера. Традиційно будь-який учасник матиме право завчасно поставити питання, які, на його думку, є проблемними і потребують обговорення на тренінгу. Всі побажання учасників будуть враховані!

Програма розрахована на:

Керівників (осіб, що працюють в правліннях, наглядових радах та ревізійних комісіях акціонерних товариств) та кандидатів на зазначені посади;

Корпоративних секретарів акціонерних товариств;

Юристів, що практикують у сфері корпоративного права;

Спеціалістів консультаційних та аудиторських фірм, що працюють над питаннями корпоративного управління або планують розпочати таку роботу;

Акціонерів (в тому числі посадових осіб банків, інвестиційних компаній, торговців цінними паперами тощо)

Учасники семінару отримають:

1. Найповнішу структуровану інформацію у вигляді слайдових презентацій

2. Практичні поради керівника програми щодо досвіду застосування окремих методик

3. Можливість особисто виконати запропоновані вправи, отримати детальний аналіз своїх дій

4. За умови проходження всіх модулів Програми - сертифікат ПАКУ, що підтверджує отримані знання та навички

 

Автором і керівником Програми є

Потеряхін Олександр Леонідович - Президент Української асоціації неінструментальної детекції брехні, організаційний психолог, національний тренер, консультант.

Має великий досвід роботи психологом в оперативних підрозділах правоохоронних органів.

За більш ніж 15 років викладацької та консультаційної діяльності провів більше 360 тренінгів, реалізував 12 великих консалтингових проектів. Корпоративні клієнти (семінари, тренінги, консалтингові проекти): Страхова група «ТАС», Компанія «BEARS», ЗАТ «Оболонь», компанія «УКРГАЗВИДОБУТОК», АТ «Київстар» та ін.

Автор книг: Потеряхін А.Л. Психологія управління. Основи міжособистісного спілкування. - К.: ВІРА-Р, 1999.-384 с.; Потеряхін А.Л. Психологія чуток (Науково-практичний посібник). - Чернівці, 2000. - 68 с.; Мостова І.М., Потєряхін О.Л. Організаційні та психологічні основи соціально-психологічного тренінгу: Навч. посібн. - К.: НА СБУ, 2000. - 26 с.; Мостова І.М., Потєряхін О.Л. Уміння слухати співрозмовника у процесі професійного Спілкування: Навч.-метод. посібн. - К.: Вид-во НА СБУ, 2001. - 36 с.; Потєряхін О.Л. Психологія управлінського Спілкування: Навчальний посібник. - К.: Алефа, 2001. - 98 с.; Потеряхін А.Л. Умовчання, як форма обману в діловому спілкуванні / Довідник кадровика, № 10/2006. - С.90-92.; Потеряхін А.Л. Етичні засади використання обману в професійному спілкуванні оперативних співробітників правоохоронних органів / / Актуальні проблеми Юридичної психології: Тези доповідей Всеукраїнської наук. - Практ. конф. (Київ, 29 - 30 вересня 2006 р.) - К. Київський нац. ун-т. внутр. довід, 2006. - 360 с.).; Потеряхін А.Л. Поняття обману в діловому спілкуванні / Бізнес і безпека № 1/2006 (51). - С. 115 - 117., а також більше 80 наукових та науково-практичних статей, присвячених питанням психології ділового спілкування, організаційної психології, управління персоналом, безпеки бізнесу, психології обману в наукових і ділових друкованих ЗМІ.

Вартість участі у всій програмі: 4980 грн. без ПДВ.

 

З питаннями Ви можете звертатись до Олени Фоміних - тел. (044) 228-87-59; (044) 278-12-52, e - mail: ef@ucgi.com.ua

З детальною інформацією про кожен модуль програми Ви можете ознайомитись на сторінці http://www.cgpa.com.ua/actions.php .

 

 

 

Практикум «Прикладна характерологія ділового спілкування»

 

Діяльність професіонала корпоративного управління передбачає взаємодію з людьми (акціонерами, членами органів товариства, підлеглими, колегами), її результативність безпосередньо залежить від уміння швидко за зовнішніми ознаками і особливостями поведінки визначати характер партнера по спілкуванню і на основі цього обирати найбільш ефективні стратегії і способи психологічного впливу. Що таке характер людини? Як вивчати характер партнера під час нетривалого контакту? Як спілкуватися і впливати на людину з урахуванням його характеру? Участь у Практикумі допоможе отримати відповіді на ці питання, а також сформувати необхідні вміння

 

Модуль І. Практикум «Прикладна характерологія ділового спілкування»

19-20 червня 2013 року

Програма

 

Перший день (19.06.2013)

10.00 – 10.15

Відкриття практикуму, вступна частина

10.15 – 11.45

Що таке характер людини і чому його важливо розуміти?

  • Біологічно обумовлені особливості особистості і характер
  • Мотиви поведінки і характер. Прогнозування поведінки людини
  • Характер і поведінка людини в складних та екстремальних ситуаціях

11.45 - 12.00

Перерва

11.15 - 13.15

Методика вивчення характеру В. В. Пономаренка (методика 7 радикалів)

  • Поняття радикала характеру. Поєднання радикалів в характері людини
  • Акцентуація і патологія характеру
  • Прояв радикалів у зовнішності
  • Поведінкові і мовні ознаки радикалів
  • Особливості організації простору як ознаки радикалів характеру

13.15 - 14.15

Перерва на обід

14.15 - 15.45

Особливості прояви радикалів в характері людини

  • Істероїдний радикал
  • Епілептоідний радикал
  • Паранояльний радикал

15.45 – 16.00

Перерва

16.00 – 17.30

Особливості прояви радикалів в характері людини (продовження)

  • Емотивний радикал
  • Шизоїдний радикал
  • Гипертімний радикал
  • Тривожний радикал

Другий день (20.06.2013)

9.30 – 11.15

Тактика впливу на партнера по спілкуванню з урахуванням його характеру

(Вправи, обговорення, практичні поради)

11.15 – 11.30

Перерва

11.30 - 13.15

Тактика впливу на партнера по спілкуванню з урахуванням його характеру (продовження)

13.15 - 13.30

Підбиття підсумків практикуму, питання і відповіді, загальне обговорення

 

*  У розкладі занять на Програмі можливі незначні зміни

 

Вартість участі у Модулі І – 1980 грн. без ПДВ, (для членів ПАРД діє знижка – 5%)

 

З питаннями Ви можете звертатись до Олени Фоміних - тел. (044) 228-87-59; (044) 278-12-52, e - mail: ef@ucgi.com.ua

Детальна інформація про наступні модулі Програми на сторінці http://www.cgpa.com.ua/actions.php

 

 

 

Відеотренінг «Психотехніка успішних переговорів (мистецтво подолання заперечень)»

Успіх співпраці фірми, підприємства з діловими партнерами багато в чому залежить від психологічної компетентності керівників, менеджерів, від їхнього вміння використовувати психологічні знання з метою взаємовигідного завершення переговорів, укладення договорів, контрактів. Наш семінар-тренінг допоможе Вам стати професіоналом у проведенні переговорів.

 

Модуль II.  Відеотренінг «Психотехніка успішних переговорів (мистецтво подолання заперечень)»

24-25 вересня 2013 року

Програма

 

Перший день (24.09.2013)

10.00 – 10.15

Відкриття тренінгу, вступна частина

10.15 – 11.45

Організація переговорного процесу

  • Види переговорів
  • Основні елементи переговорів, предмет і поле переговорів
  • Організаційна і змістовна підготовка переговорів
  • Етапи проведення переговорів. Стратегія і тактика ділових переговорів
  • Коли переговори не потрібні і коли вони неможливі?

11.45 - 12.00

Перерва

11.15 - 13.15

Стратегії досягнення вигоди в процесі переговорів

  • Вивчення та корекція особистих стратегій взаємодії в процесі переговорів
  • Впевненість в собі і здатність відстоювати свої інтереси в процесі переговорів
  • Тактика досягнення компромісу

13.15 - 14.15

Перерва на обід

14.15 - 15.45

Психологічний вплив і маніпуляція в процесі переговорів

  • Психологічний вплив у процесі переговорів: переконання і навіювання. Особистісні та ситуативні чинники сугестивності людини
  • Алгоритм протидії психологічному нападу і маніпуляції з боку партнера по переговорах

15.45 – 16.00

Перерва

16.00 – 17.30

Психологічний вплив і маніпуляція в процесі переговорів (продовження)

  • Психологічні прийоми створення довірчих відносин, встановлення психологічного контакту з партнерами з переговорів
  • Роль і види питань. Уміння ставити питання в процесі переговорів. Вміння слухати партнера з переговорів

Другий день (25.09.2013)

9.30 – 11.15

Найважливіші правила переговорів

  • Основні правила поступок. Що таке «подарунок» у переговорах? Правило «половин». Ескалація в процесі переговорів
  • Завищені початкові вимоги. Чесність і обман в переговорах

11.15 – 11.30

Перерва

11.30 - 13.15

Найважливіші правила переговорів

  • Використання «кранча» у спілкуванні з партнером. Як реагувати на «кранч» партнера
  • Правило пакетної угоди в кінці переговорів

13.15 – 14.15

Перерва на обід

14.15 – 15.45

Найважливіші правила переговорів

  • Пошук креативних рішень. Правило завершення переговорів

15.45 - 16.00

Перерва

16.00 - 17.30

Практичні вправи, перегляд результатів виконання завдань, розбір помилок, рекомендації

17.30 - 17.45

Підбиття підсумків відеотренінгу, питання і відповіді, загальне обговорення

 

*  У розкладі занять на Програмі можливі незначні зміни

 

Вартість участі у Модулі ІІ – 2280 грн. без ПДВ, (для членів ПАРД діє знижка – 5%)

 

З питаннями Ви можете звертатись до Олени Фоміних - тел. (044) 228-87-59; (044) 278-12-52, e - mail: ef@ucgi.com.ua

 

Детальна інформація про наступні модулі Програми на сторінці http://www.cgpa.com.ua/actions.php

 

 

Тренінг «Мистецтво ділової презентації»; відеотренінг «Ефективна нарада»

Презентація є найважливішим засобом залучення уваги колег, партнерів, клієнтів до наших ініціатив, ідей, послуг. В умовах перевантаженості інформацією («інформаційного шуму») привернути увагу саме до свого «меседжу» складно як ніколи. Як провести презентацію так, щоб її слухали і запам'ятали? Як подавати інформацію яскраво, коротко і дохідливо?

Нарада є важливим інструментом діяльності керівників, менеджерів, формою ділової комунікації персоналу. До 90% плідних ідей виникають в процесі колективного обговорення проблем і пошуку їх рішень. Наради дозволяють не тільки максимально використовувати інтелектуальний потенціал своїх учасників, але і створюють додаткові умови мотивації для них. Разом з тим, нарада - одна з дорогих форм управлінського спілкування, тому некомпетентність організаторів та учасників може обернутися значними втратами часу, дезорганізацією управлінської діяльності.

Результати багаторічних практичних напрацювань за технологією презентації та проведення ділових нарад будуть представлені в ході тренінгу.

 

Модуль III. Тренінг «Мистецтво ділової презентації»; відеотренінг «Ефективна нарада»

07-08 листопада 2013 року

 

Перший день (07.11.2013)

10.00 – 10.15

Відкриття тренінгу, вступна частина

10.15 – 11.45

Принципи організації та ознаки ефективної ділової презентації.

  • Типи ділових презентацій. Планування презентації
  • Орієнтація на вигоду потенційного клієнта. Споживчі властивості товару та їх презентація. Техніки «С-В», «Воронка»
  • Наочність презентації. Принцип створення яскравих образів
  • Етапи презентації. Встановлення психологічного контакту зі слухачами

11.45 - 12.00

Перерва

11.15 - 13.15

Психологічний вплив у процесі презентації

  • Критерії ефективності мовного (вербального) впливу на слухачів
  • Слова і образи - пусковий механізм уяви
  • Використання немовних (невербальних) засобів спілкування в процесі ділової презентації
  • Прийоми та способи переконання і навіювання. Послідовність формування емоцій. Техніка «БАЧУ»
  • Основні психологічні точки впливу в процесі презентації

13.15 - 14.15

Перерва на обід

14.15 - 15.45

Загальна схема роботи з запереченнями, зауваженнями і питаннями. Демонстрація впевненості в собі в процесі публічного виступу

  • Чому люди не розуміють один одного і як народжуються заперечення
  • Правила роботи із запереченнями. Основні кроки в роботі з запереченнями співрозмовника
  • Загальна схема відповідей на питання в процесі презентації
  • Основні елементи впевненої поведінки
  • Емоційна саморегуляція і прийоми подолання хвилювання в процесі презентації

15.45 – 16.00

Перерва

16.00 – 17.30

Підготовка ділової наради

  • Умови ефективності наради. Види нарад (проблемні, інструктивні, оперативні)
  • Кількість учасників наради та їх оприлюднення. Планування часу наради
  • Вимоги до приміщення, в якому проводиться нарада

Другий день (08.11.2013)

9.30 – 11.15

Особливості наради як форми колективного спілкування

  • Етапи проведення наради: встановлення психологічного контакту; попереднє інформування; основний етап; контроль результативності; заключний етап
  • Як забезпечити активність учасників наради
  • Регламент наради. Вимоги до виступів
  • Як попереджати і долати деструктивну активність учасників наради

11.15 – 11.30

Перерва

11.30 - 13.15

Публічний виступ на нараді. Вміння слухати партнерів на нараді

  • Культура мови: інформативність, точність, зрозумілість, доречність висловлювань. Виразність і чистота мови. Мовний етикет
  • Мова тіла (міміка, жести, пози) в діловому спілкуванні
  • Прийоми переконання опонентів
  • Засоби подолання розбіжностей на нараді
  • Види слухання і фактори, що впливають на його ефективність
  • Прийоми активного слухання: питання, перефразування, узагальнення

13.15 - 13.30

Підбиття підсумків практикуму, питання і відповіді, загальне обговорення

 

*  У розкладі занять на Програмі можливі незначні зміни

 

Вартість участі у Модулі І – 1980 грн. без ПДВ (для членів ПАРД діє знижка – 5%)

 

З питаннями Ви можете звертатись до Олени Фоміних - тел. (044) 228-87-59; (044) 278-12-52, e - mail: ef@ucgi.com.ua

 

Детальна інформація про попередні модулі Програми на сторінці http://www.cgpa.com.ua/actions.php .

Поділитись: