На офіційному веб-сайті НКЦПФР розміщено проект Рішення Комісії «Про затвердження Порядку обміну, зберігання та знищення електронних документів, що використовуються професійними учасниками депозитарної системи України».
Проектом Порядку передбачається встановити загальні правила діяльності суб’єктів інформаційної діяльності професійних учасників депозитарної системи України, пов’язаної з обігом (створення, оброблення, відправлення, передавання, одержання) електронних документів, їх зберігання та знищення (далі – інформаційна діяльність).
В рамках здійснення своєї діяльності професійні учасники депозитарної системи України здійснюють інформаційну діяльність згідно із Законом України “Про інформацію”.
Інформаційна діяльність професійних учасників депозитарної системи України здійснюється в рамках правовідносин між Центральним депозитарієм та депозитарними установами. Права та обов’язки суб’єктів такої інформаційної діяльності визначаються на договірних засадах з урахуванням вимог, встановлених нормативно-правовими актами Комісії.
Проектом регуляторного акта визначено, що професійні учасники депозитарної системи України для здійснення інформаційної професійної діяльності використовують інформаційно-телекомунікаційну систему обробки інформації Центрального депозитарію (далі – ІТС ЦД). Функції з обігу електронних документів, їх зберігання та знищення реалізуються в програмному забезпеченні ІТС ЦД. В ІТС ЦД має забезпечуватись захист інформації, що міститься в системі депозитарного обліку, відповідно до законодавства.
Проектом регуляторного акта визначені реквізити електронних документів, відомості, унікальний ідентифікатор електронного документа. В процесі інформаційної діяльності професійних учасників депозитарної системи України можуть використовуватись електронні документи відповідно до вимог законодавства у сфері депозитарної діяльності, а також електронні документи, передбачені правовідносинами між професійними учасниками депозитарної системи України з урахуванням нормативно–правових актів Комісії. Електронний цифровий підпис (далі – ЕЦП) використовується для автентифікації автора (підписувача) електронного документа іншими суб’єктами інформаційної діяльності професійних учасників депозитарної системи України, а також для забезпечення цілісності електронного документа. В ІТС ЦД послуги ЕЦП надає Центр сертифікації ключів Центрального депозитарію.
Проектом регуляторного акта визначено механізм створення електронних документів, відправлення, передавання їх одержання, оброблення, зберігання та знищення.
ПАРД проводить збір та узагальнення пропозиції та зауважень до вказаного документу, які всі члени ПАРД можуть надавати за електронною адресою [email protected] у термін до 01 жовтня 2013 року (включно).