Шановні депозитарні установи!
Нагадуємо, що з 30.04.2014 року набирають чинності пункт 1 глави 4, пункт 1 глави 5, пункт 1 глави 6 розділу III Порядку та умов видачі ліцензії на провадження окремих видів професійної діяльності на фондовому ринку (ринку цінних паперів), переоформлення ліцензії, видачі дубліката та копії ліцензії, затверджених рішенням НКЦПФР від 14.05.2013 року № 817 у частині вимог до установчих документів ліцензіатів.
Таким чином, з 30.04.2014 року установчі документи ліцензіата, який отримав ліцензію (ліцензії) на депозитарну діяльність мають передбачати здійснення відповідного виду (видів) депозитарної діяльності.
Якщо ліцензіат створений і діє на підставі модельного статуту, рішення про його створення, яке підписується усіма засновниками, повинно містити відомості про вид товариства, його найменування, місцезнаходження, предмет і цілі діяльності, склад засновників та учасників, розмір статутного капіталу, розмір часток кожного з учасників, порядок внесення ними вкладів, а також інформацію про провадження діяльності на основі модельного статуту.
Крім того, установчі документи, подані для отримання ліцензії, повинні враховувати особливості, визначені Законом України "Про депозитарну систему України" (далі – Закон 5178) щодо формування статутного капіталу.
Згідно п. 9 розд. IV Ліцензійних умови провадження професійної діяльності на фондовому ринку (ринку цінних паперів) - депозитарної діяльності та клірингової діяльності, затверджених рішенням НКЦПФР від 21.05.2013 року № 862 та п. 9 розд. III Ліцензійних умови провадження професійної діяльності на фондовому ринку (ринку цінних паперів) - діяльності з торгівлі цінними паперами, затверджених рішення НКЦПФР выд 14.05.2013 року № 819 у разі виникнення змін у статуті (рішенні про створення, у разі якщо ліцензіат створений і діє на підставі модельного статуту) ліцензіат зобов'язаний протягом двадцяти робочих днів подати до Комісії (із зазначенням структурного підрозділу Комісії, який має повноваження здійснювати розгляд документів на видачу ліцензії) відповідне повідомлення в письмовій формі та документи, які підтверджують зазначені зміни, а саме:
нотаріально засвідчену копію змін до статуту або нову редакцію статуту ліцензіата з відміткою державного реєстратора про проведення їх державної реєстрації.
У разі якщо ліцензіат створений і діє на підставі модельного статуту, подається нотаріально засвідчена копія рішення уповноваженого органу управління про внесення відповідних змін до цього рішення.
Відповідно до абз. 2 п. 7 розд. VI Закону 5178 державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи, які до дня опублікування цього Закону мали ліцензії на провадження депозитарної діяльності за її окремими видами, та видача таким юридичним особам нових ліцензій у зв'язку з прийняттям цього Закону здійснюється безоплатно.