На офіційному веб-сайті НКЦПФР 02.10.2014 опубліковано для обговорення проект рішення Комісії «Про затвердження Змін до Порядку формування та ведення державного реєстру фінансових установ, які надають фінансові послуги на ринку цінних паперів» (далі – зміни до Порядку)
Проектом змін до Порядку передбачено скорочення інформації, що міститься в Реєстрі, за рахунок виключення інформації про участь в СРО та про внутрішні документи щодо провадження професійної діяльності на фондовому ринку. Інформація вноситиметься до Реєстру на підставі даних Заяв від професійних учасників (крім банків), Центрального депозитарію та корпоративних інвестиційних фондів. У формі Заяви про включення інформації подаватиметься така ж інформація як сьогодні подається у Реєстраційній картці, крім назви СРО та інформації про внутрішні документи. Інші документи (у т.ч. копія виписки з ЄДР) до Комісії не подаватимуться.
У випадку виникнення змін в інформації, що міститься в заяві, фінансова установа як раніше зобов’язана буде протягом десяти робочих днів подавати інформацію про такі зміни.
Повідомлення про включення фінансової установи до Реєстру або виключення з Реєстру Комісія публікуватиме на своєму веб-сайті протягом п’яти робочих днів.
З порівняльною таблицею змін можна ознайомитись за посиланням.
Нагадаємо, в редакції проекту рішення, що був опублікований на веб-сайті Комісії 15.05.2014, Порядок пропонувалось викласти у новій редакції. У вказаному проекті були враховані пропозиції ПАРД та АФП щодо уникнення дублювання інформації, що подається до НКЦПФР згідно Ліцензійних умов та цього Порядку. Вказана редакція передбачала, що ведення, формування та виключення з Реєстру здійснюється Комісією на підставі відомостей з ліцензійного реєстру професійних учасників фондового ринку та реєстру ІСІ. Тобто Комісія самостійно включала би, вносила би зміни до реєстру та виключала би з Реєстру фінансових установ без необхідності подання ліцензіатом додаткових заяв та документів.