08.07.2015 року на офіційному веб-сайті НКЦПФР опубліковано проект рішення «Про затвердження Порядку формування та ведення державного реєстру фінансових установ, які надають фінансові послуги на ринку цінних паперів».
Вказаний документ замінить чинний Порядок, затверджений рішенням ДКЦПФР від 14 липня 2004 року № 296.
Проектом пропонується автоматизувати внесення даних до Реєстру на підставі відомостей, що містяться в Ліцензійному реєстрі Комісії. Передбачається, що протягом п’яти робочих днів з дня отримання ліцензії Комісія самостійно включатиме професійного учасника до Реєстру. Документом, що підтверджує перебування компанії в Реєстрі стане Витяг з Реєстру, який надаватиметься Комісією за заявою професійного учасника протягом десяти робочих днів. У разі зміни найменування та/або місцезнаходження Комісія вноситиме зміни до Реєстру протягом п’яти робочих днів з дати переоформлення ліцензії. Виключення професійного учасника з Реєстру також відбуватиметься автоматично протягом п’яти днів з дати виникнення підстав (анулювання або закінчення строку дії всіх ліцензій).
Свідоцтва про включення до державного реєстру, видані за чинним на сьогодні Порядком, вважатимуться недійсними.
Таким чином, у випадку прийняття цього рішення професійним учасникам не потрібно буде подавати заяву про включення до Реєстру, подавати заяву про внесення змін до Реєстру, замінювати Свідоцтво та подавати його для анулювання у разі припинення діяльності тощо.
Документом передбачено, що рішення набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
У разі наявності у Вас пропозицій та зауважень до зазначеного проекту, просимо надсилати їх на адресу [email protected] (контактна особа – Олена Велика).