Постановою Правління НБУ від 29.12.2015 № 962 «Про додаткові вимоги до небанківських фінансових установ, національного оператора поштового зв’язку, що отримали (або отримують) право на здійснення валютних операцій» внесено зміни до Положення про порядок надання небанківським фінансовим установам, національному оператору поштового зв'язку генеральних ліцензій на здійснення валютних операцій.
Нагадуємо, що підпунктом 2 пункту 2 глави 5 Положення встановлено, що небанківська фінансова установа, яка отримала генеральну ліцензію, повинна щороку до 15 лютого подавати Національному банку такі документи:
- баланс та звіт про фінансові результати за попередній звітний рік;
- висновок аудитора (аудиторської фірми), складений за підсумками проведеної перевірки достовірності та повноти річної фінансової звітності, її відповідності вимогам положень (стандартів) бухгалтерського обліку України та/або міжнародним стандартам фінансової звітності;
- копію свідоцтва про внесення аудитора (аудиторської фірми) до відповідного реєстру, що ведеться державним органом, який здійснює регулювання діяльності небанківської фінансової установи.
При здійсненні професійної діяльності на ринку цінних паперів, що підлягає ліцензуванню, небанківська фінансова установа має забезпечити наявність мінімального розміру власного капіталу на рівні 5 мільйонів гривень.
Небанківські фінансові установи, які мають чинні генеральні ліцензії, до 01 липня 2016 року зобов’язані забезпечити приведення розміру власного капіталу у відповідність до встановлених Положенням вимог.