ПАРД звернулась до НКЦПФР із запитом щодо роз’яснення норм НПА Комісії, які стосуються використання електронного документообігу між депозитарною установою та її клієнтами.
НКЦПФР у своїй відповіді зазначає, що у разі застосування електронного документообігу між депозитарною установою та депонентом інформаційний обмін має відповідати вимогам законодавства у сфері електронного документообігу та електронних довірчих послуг, здіснюватися за допомогою засобів інформаційно-телекомунікаційних систем, що відповідають вимогам, у тому числі Порядку обігу, зберігання та знищення електронних документів, що використовуються професійними учасниками депозитарної системи України, затвердженого Рішенням НКЦПФР №2996 від 27.12.2013 року, та дозволяють забезпечити перевірку кваліфікованого електронного підпису автора електронного документу та захист інформації, що міститься у системі депозитарного обліку.