Комісією Прийнято Рішення № 1217 від 31.10.2023, яким вносяться зміни до Рішення №1339 від 11.11.2022, а саме до Порядку здійснення НКЦПФР моніторингу відповідності осіб займаним посадам у період дії воєнного стану.
Змінами розділ І Порядку доповнюється пунктом 13, яким визначено формат документів, створених в електронній формі для подання в Комісію згідно цього Порядку, а саме:
«13. У пакеті документів, подання яких до НКЦПФР передбачено цим Порядком, кожний документ, створений в електронній формі або створений як електронна копія паперового документа (сканкопія), має бути окремим файлом у форматі Portable Document Format / A (формат специфікації PDF 1.4 ISO 19005-1:2005) – PDF / А, Rich Text Format – RTF, Word (.doc) чи Word (.docx), вид якого обирається професійним учасником самостійно, із застосуванням електронного підпису керівника або уповноваженої особи професійного учасника, що базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, який повинен містити ідентифікаційні дані професійного учасника, представником якої є така особа (повне або офіційне скорочене найменування та ідентифікаційний код за Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань юридичної особи) на кожному окремому електронному документі.»
У зв’язку з цим зазнав змін і додаток до Порядку.